Dan innan julafton

Hejsan alla, skrev inte i morse för jag och Emanuel åkte runt 10 till mormor för att gå ut med hennes hund Sasha:) Efter det så åkte vi tillbaka till Emanuel men vi gick gasnak på en gång till täby centrum för att få pengar av mamma så ja kunde köpa mina skor (köpte ett par skor till min syrra som hon hitta igår hon med). Alexandra (min syster) köpte ett par as fina skor från bianco för 550 kr och mina kommer från zara och dom kosta 690 så det gick allt som allt på 1240 kr. Lite julklappa till sig själv, haha. Juste imorgon så år det julaffton. Det känns verkligen inte som det. ingen julkännsla alls, utom när man går i täby- c för då märker man det är jul som fan för det är hur mycket männsikor som helst. Det är bara att tränga sig fram om man ska ngn stans där inne, haha.
men nu ska ja gå ner och röka (inte bra,a ja vet) så vi höra lite senare
kramar 'E


Skorna som jag köpte åt Alexandra.
Fiiina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0