Fredag

Hejsan, asså ja har verkligen inte haft någon lust att öppna datan ida. Men kl 9 fick ja reda på att vi skulle med skolan till någon bondgård så då var det bara att gå upp ur sängen, ör trodde vi skulle vara där 9 så tänkte strunta i de men vi skulle vara där 11. Och det var ganska jobbigt. Asså nu ska ja inte låta lat men från bussen var det typ en mil att gå... ja lovar. Och sen var vi på gården i typ 2 timmar och hade ganska tråkigt om ja ska vara ärlig. Sen skulle vi palla oss hela vägen hem igen, men då tog ja och tessan en liten genväg och en åker så de gick typ... 2 min fortare, haha.
Idag så händer det ingenting, tänkte att jag , emanuel och Curri skulle ta de lunt och kolla på film och äta oss tjocka men Curri får man ju aldrig tag på och när ja får det så gör hon något annat.... men men ja har ju min älsklign vid mej, men ibland är det härligt med båda sin älskling och sin bästa kompis....
Men jag och emanuel ska iallafall laga tacos och sen äta massa gott, och Curri missar de... haha. Men vi hörs senare för nu ska ja möta mamma i Täby c.
/kramar Erica


Söt kalv:)


Bästa kompis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0