Go Kväll

Godagens. Sitter just nu hemma hos Älsklingen och inte gör så mtk. Han spelar Need fore speed (ett bil spel) som han fick av mig i julklapp och han är helt såld på spelet, haha. Jag tror vi ska sova snart faktist. Lite tidigt kanske, jag vet men vi sov inte mkt alls inatt. Jag och Emanuel sov ju ute hos min syster i hennes hus vid hennes stall och jag och Emanuel delade på en 90cm säng.... Vi e ju vana med att dela på en 140cm säng så det var lite jobbigt för båda. Jag tror Emanuel sov sämst eftersom jag rör på mig så mycket när jag sover så han sov typ 3 timmar inatt och jag typ 5 timmar så vi sak nog sova starx.  Japp, nu roppar Emanuel från köket att vi ska ta en macka innan vi sover så vi hörs imorgon:D
/God natt,  Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0