God morgon

God morgon alla. Sov faktist ganska länge ida. Brukar typ sova till 8 men idag till halv 10. Det var skönt. Idag ska vi åka och lämmna bamme... För ni som inte vet så är/var det min foderhäst. Vi ska lämman honom idag för hans ägare har tydligen ljugit för oss. Bamme har en skada i höger knä som inte hon berättat och hon har vägrat att ta tillbaka honom men nu har hon insätt att vi kan lixom inte betala  4000 i månaden för stallplats till en häst som jag inte kan utnyttja. Det känns ju såklart tråigt att lämmna tillbaka honom, men som "tur" är så har ju inte fått ngng stark relation till bamme. Vi upptäkte ju skadan strax efter sommaren (fick honom i mitten av sommaren) och sen des har vi försökt att hans ägare ska ta tillbaka honom. Men nu blir det av och det är bra för båda mig och bamme.


Men nu ska ja sminka mig och sånnt innan  mamma kommer vid 11 så vi hörs senare<3

/kramar E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0