Hejsan

Hejsan, har inte skrivit pga att jag inte hade ngn data igårkväll eller imorse då ja sov hos älskligen. Just nu sitter jag hemma hos mig med choklad:) Ja ska snart till Täby-c med mamma och köpa dom sista juklapparna, till mamma pappa och Emanuel. Till Emanuel kommer bli svårt... Ja vet faktist inte vad ja ska köpa så kommer säkert gå runt i Täby-c I två timmar och bara springa runt i kill afärer, men jag vill ju hitta ngn perfekt så då får det ta den tiden det tar.
Men nu ska ja fixa mig innan vi ska dra, men vi hörs senare tror ja!
kramar E

                                                                 Här bjuder jag lite på mig själv.... Ha Ha Haa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0