Hejsan

Hejsan, har inte skrivit ngt under julafton och juldagen men det är pga det var jul såklart;) Men nu är jag här, haha. Just nu sitter jga med blött hår och ska snart sminka mig för vi ska till mormor på middag. Älsklingen ska med dit oxå så det blir säkert mysigt:D
Men om julen nu, Vad fick ni i julklapp? Ooo, jag e så nöjda med mina julklappar. Fick Pressentkort, Lite kläder, Ett nytt smyckeskrin och det var väldigt bra pga mina smycken ligger lite överallt just nu, och sen fick jag en ny kamera:D YES!! Och sen fick ja lite andra små saker med. Så det vär en lyckad julaffton, Hehe. Nu ska jag platta håret så det ska torka snabbare och sen ska jag sminka mig, så vi hörs senare!
Kramar Erica(ni får bilder på allt senare)

 Yes, inga mer mobil bilder:D

Kommentarer
Postat av: karianne

ska den kameran med på nyår kanske;O hihi jag lääängtar !<3

2008-12-26 @ 21:07:11
URL: http://currii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0