Hejsan

Hejsan. Kom hem för ett tag sedan från att ha varit och lämmat hästen. Är så skönt att det är avklarat så jag slipper tänka så mkt på att han mår  dåligt för han bara går in och ut ur hagen hela tiden. Men nu e det avklarat så inget mer om det.

Senare idag så ska Jag, Älsklingen och Curri på bio. Vi ska se "vi hade iallfall tur med vädret" Den är nog ganska rolig tror jag. Har sett lite av den och det värkar som den ska vara det. Även fast den har fått ganska dålig kritik med man måste ju bilda sig en egen uppfattning. Får skjuss av mama dit vid halv 6 för vi ska käka innan oxå ås nu måste jag göra mig i ording.
/kyssar Erica


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad tyckte du om filmen? Jag såg den för 2 veckor sen, och tyckte den var helt okej. Inte lika bra som ettan, men det är dem ju aldrig. Klart godkänd iaf! :)

2008-12-29 @ 15:41:20
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0