hejsan

Hey.
Sova ganska länge idag för att vara mig. Sov till klockan 9... haha. Har precis vart inne i dushen så nu sitter jag här vid datan med min frukost. Inte den nyttigaste kan jag säga, Choklad puffar med vanilj yougurt.
Juste vi var på bio igår, den var faktist rolig, men man ska ha ganska dålig humor för att tycka den är bra och jag är nog en av dom som har den sämsta humorn, så det passa:D

Om typ två timmar så ska jag hem till mormor för att gå ut med sasha( hennes hund), sen så kommer mamma och hämtar mig efter och så ska vi åka och hämta Emanuel. Vi ska åka hem till mig för hans mamma e sjuk och ingen av oss vill ju bli sjuka innan nyår! Skulle inte vara så trevligt! Men nu ska jag och fixa håret som tar ett år nu när det är ny dushat så vi hörs senare.
/kramar Erica

Kläderna igår var leegins från ålhens, linnen från gina tricot och koftan från Gina den me. Och såklart min tjocka mysiga boomerang jacka:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0