Hejsan

hejsan, jag vet att det har varit dåligt med inlägg för jag har inte haft ngn data sörni. För Har sovit hemma hos älskligen sen i fredags och har inte tagit med mig datan hemifrån ( vet inte varför) men nu skriver ja. Min dag..., Jo först så vakna vi vid 8 men gick inte upp först kl 11, haha. Sen så gick vi till Täby-c för att köpa pepparkasdeg och glasyr och så och sen skulle vi göra pepparkakor, men vi råka bränna dom. Sen efter att tag så möte jag min syrra i täby centrum för att handla julklappar. Vi köpte julklappar men ja hitta värdens finaste skor:) höga men as fina och perfekta till nyår, så dom skoran ska ja åka och köpa imrogon. Men nu ska vi förlja med mamma till systemet (jag och emanuel ska kolla på lite skummpa och mamma ska köpa glögg. Men vi hörs senare ikväll för jag tar med datan hem till Emanuel
/kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0