JUL

Hejsan. Sitter just nu och har tråkigt. Är inte hos Emanuel jag är hemma eftersom det är jul imorgon. Och jag har så tråkigt och saknar älsklingen:( Jag har varit hos honom sedan i fredgas och då har helgen  flytit på bra. Ja älskar att vara med honom, såklart!! Men snart kommer några kompisar till mamma hit och fikar så då går väl tiden lite snabbare när dom e här hoppas jag.  Aja, nog om de, Jag kanske är ensam om detta med jag tycker om julen typ när man äter och öppnar julklappr men sen går tiden så långsam på julafton och juldagen. Dagen går så långsamt. Och juldagen är värre då går det som segast men då kan ja iallafall få åka hem till Älsklingen så det räddar min dag då, haha. Ja kanske är ensam om att tycka såhär men det är inte så att ja hatar julen, det är bara så att ja blir så utråkad av attt inte ha något att göra, men men det finns väl inte så mycket att göra åt det. Får väl leva med det. hoho....
Nu ska ja sätta mig i soffan och läsa Solo så vi hörs senare
/kramar Erica


 Lite glad måste jag väl vara endå:D
GOD JUL PÅ ER ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0