nemen hejsan

Hejsan, jag har inte skrivit nu på gn dag för jag har varit upptagen, inte lat denna gång faktist. Jag har haft massa saker som ska vara klart innan lovet (imorgon). Och igår var jag och provred en underbar häst, jag blev kär på en gång, den var så fin, och sen var den skimmel (grå, för er som inte förstår) och sen när ja hade ridit ett tag så var ja så glad, den var verkligen underbar. Ja hoppas för gudsskull att vi tar denna hästen som är så bra den här gången. Snälla tomten, som en liten såndär förskåtts julklapp:D
Snart är det dags för mig att dra mig mot stallet, inte så kul för som sagt så har ja just nu en sjuk häst... men han åker tillbaka till sin ägare innan nyår. Och jag som har haft häst under hela mitt liv får panik och tycker livet är mycket mycket tråkigare utan en fungerande pålle när ja inte kan göra de ja älskar. Men ja klara mig tror ja i en månad till, för sedan kommer min nya stora pålle, hoppas jag.
Men vi hörs senare för nu måste ja dra mig mot bussen stax
 /pussar Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0