Onsdag- Middag

Hejsan. Just nu håller jag på att göra mig i ordning för att gå ut och äta med min älskade pojkvän:) Vi firar ett år tillsammans ida som ja skrev i något inlägg innan om ni hänger me;), så vi ska ut och käka i stan. Jag vet inte vart det blir än för det har vi faktist inte bestämt men något fint ställer blir det, eller kanske donken, haha nu skoja ja:P
Men nu ska ja sminka mej klart så kanske vi hörs ikväll efter stan eller så hörs vi imorgon bitti. Men ni som läser detta får ha det så bra denna eftermiddag/ kväll, inga andra för dom läser ju inte min blogg, haha....
/puss Erica
pussar<3

Kommentarer
Postat av: Emanuel

Vad heter din pojkvän?? :D <3 älskar dig <3<3<3

2008-12-07 @ 22:34:32
Postat av: erica

Emanuel Oliver Edsvik:D

2008-12-08 @ 07:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0