Seriös/oseriös

Hejsan, nu är ja hemma igen (hemma hos mig) efter ha varit och kollat på stallet. Det är ett super bar stall men det är bara problem med ridhus men det fixar sig alltid, hehe. Snart ska jag och Emanuel få skjus till Täby-c då ja msåte köpa juklappar som ja skrev tidigare, och sen ska vi baka pepparkakor:) Så det är det som händer nu snarast sen så ska vi bara vara hemma och myska ikväll oxå:) så det vli skönt faktist. Även fast jag gillar att vara igång på kvällarna så gillar jag faktist ibland att bara ta det lungt, och ikväll blir det så, massa myc och massa onyttiga saker. Men nu ska vi dra oss mot bilen för att åkla mot Täby-c, men vi hörs senare ikväll
/pussar


                                                                                      "seriösa erica"      haha                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0