Söndag

Hejsan alla. Gud vad tråkigt fredag är. Imorse eller typ vid 11 så drog ja och sola och emanuel följde md mig och höl mig sällskap, de blev inte så mycket skillnad mäst på magen och sen kom mina fränkan tillbacka, haha men ska sola igen om några dar för man måste ju sola några gånger  för att de ska bli skilland. Nu sitter ja och emanuel hemma hos hem mig och snart ska vi åka till Arninge för att kolla på en ny mobil då min gamal mobil blev överkörd av en buss för ja tappde den när ja skulle kliva av bussen. Det blir iallfall en sony ericsson då ja har en Samsung nu och dom e verkligen dåliga ska ja varna er för! Men nu bär det snart av Till Arnige så vi hörs senre
/puss Erica

Kommentarer
Postat av: Karianne

Ofta du solar... andvänd brun utan sol istället;O Solarium får du bara cancer av och förstör huden:S

2008-12-07 @ 15:49:14
URL: http://currii.blogg.se/
Postat av: Therese

Gud vad tråkigt fredag är.



haha menar du inte söndag? :D

2008-12-07 @ 15:57:31
Postat av: Emanuel

haha xD erica är en fuskare xD men det som var kul var att hon fick panik när fläkten började låta xD

2008-12-07 @ 22:31:46
Postat av: Erica

haha aa ja mena söndag;)

2008-12-08 @ 07:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0