stan hela dan

hejsan, har varit i stan hela dagen ida och letat efter en klänning tills imorgon. Hitta en fin lätt liten klänning från Gina tricot. En svart med en liten guld kedja framme under brösten. Sen efter det så åkte jag hem till Karianne och fixa lite i lokalen som vi ska ha fest i imorgon vid erikslund. Så det är det jag har gjort idag typ.

Imorgon är det nyår. Ska ni supa skallen av er ? Nja det ska inte jag. Kommer bli mycket dricka och så men jag är ganska duktig på att sluta vid en viss gräns. Man vill ju inte ligga deckad hela kvällen och missa allt roligt. När jag möte Emanuel och Nic vid lokalen så kom dom med massa raketer också, asså det var verkligen många så det kommer bli riktigt kul. Men nu ska ja lotta ut det som ja skrev förut!!
/kramar Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0