Torsdags Morgon

Hejsan alla. Ja skrev inget igår pag att vi hade julbord i skolan och ja kom hem sent, Och ida har vi oxå julbord så vi börjar inte först kl ett ida men ja ska åka mot täby c redan kl halv 12 för ska hinna vara lite med älsklingen oxå:D Shit, hjärn släpp asså, vet inte vad ja ska skriva. Jo ja kan skriva att ja hatar detta väder... fast det är ja väl inte ensam om?? De lixom rengnar sådär lite så man bara blri irreterad, det är ju 11 december, det ska ju bara snö. Kom ni ihåg när snön kom? den stanna i typ en vecka sen blev det bara slask... asså hällre snö en rengn, ellerhur?
Men nu ser jag att ja måste börja göra mig i ordnig, för bussen går halv 12 och dom som känner mig väl vet att de tar ett halv år (överdriver alllltid) att fixa mig. HAHA
Men ni får ha det så bra så hörs vi ikväll efter julmiddagen eller imorgon när ja vaknat.
/pussar Erica

Alla bilder kommer bli med mobilen ett tag pga min kamera e sönder:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0