Tränat

Hejsan, nu har ja precis ätit lunch efter och ha varit och tränat. Jag var med äsklingen och det gick bra. Han hjälper mig annars hade det nog inte går så bra... Det är så skönt att träna för efter så känner man sig så duktig och det känns så bra i kroppen så detta ska ja frotsätta med. De var första gången på typ ett år som ja träna, och eftersom jag inte är så aktiv med ridningen då jag har en sjuk häst så har ja tappat min kondition och allt. Jag e ganska smal och är ganska klen av mig också och eftersom ja rider så mycket behöver ja min muskler så det e därför ja ska börja träna nu. Jag ska tillbaka och köpa kort ngn¨gång i veckan. Nog om det. Ida ska ja inte göra ngt specielt heller, ska snart med mamma och kolla på ett stall och sen ska ja köpa julkpappar då ja bara har köpt en, dåligt dåligt.
Men nu ska jag sminka mig innan mamma kommer och hämtar mig hos älsklingen så vi hörs lite senare
/kramar och pussar 'Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0