Jag hakar på livet

Som några vet så har jag en gång i tiden (slutet av 2007 och 2008) gillat Tokio hotel väldigt starkt. Bill kaulitz var min stora favorit (och han är det fortfarande)och deras musik var den enda som spelades i mina öron. Jag kan inte säga att jag inte gillar dom längre för det gör jag. Lyssnar fortfarnde på deras musik för den e grym och grymt fina och bra texter, och jag är fortfarnde insatt med vad som händer med och runt om kring dom. Men inte lika mycket som jag var under en sorts period.


Yeeh! Bills "nya" hår. Gillar det mkt men man saknar ju iallfall lite han gamla



Kommentarer
Postat av: curri

du har gillat dom sedan augusti 2007;O haha du ringde mig när jag var på öland och sa att du köpt deras skiva;)

2009-05-21 @ 20:36:59
Postat av: hollywood diamond

saknar bills gamla taggiga hår:/, men han ser bra ut i hans nya med:)

2009-05-22 @ 15:59:42
URL: http://hollywooddiamond.blogg.se/
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

TH <3

2009-09-28 @ 19:17:18
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0