Torsdag

Nu e jag hemma, eller jag har varit det ett tag men jag har lagat mat till familjen (duktig, ja vet) och om det var gott!! Färsk pasta med fläskfile och någon sås som jag koka ihop. Super gott! Så nu är jag mätt och kan sitta och lata mig framför tv och datan ett tag.

Imorn så är det också hiphop jam! Det ska bli skit kul. Men har lite ångest över att det inte ska komma någon publik...
Det är jag och 5 tjejer till som har fixat Jamet så vi är lite nervösa över att det inte ska komma ngn men vi får hoppas att det gör det! Men ska jag vara ärlig så tror jag att det kommer komma folk. Kanske inte 300 men minst 70-100 iallfall! eller hoppas det iallfall.
Ska kolla på lite te Hills avsnitt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0