kalt eller varm?

hejsan, kom precis ut ur dushen efter har varit med mamma i stallet. Det var varm ut som in i helvete.... haha! 10 grader tror ja det stog på mätarn?! igår vad det typ minusgrader vid lunchtiden, allfall bara typ 3 grader. Aja, det är skönt men ja har ju förberätt mig på vinter nu med min nya uggs och allt, hehe.
Men men, man ska väl inte klaga för så fort vintern kommer så säger man, hallå kan det inte vara sommar.


ja skulle inte tycka det var dåligt om det såg ut såhär på kvällarn nu.... :´(, saknar sommaren<3
nu ska ja gör mig i ording för kvällen, ska hem till min kära pojkvän och dom som känner mig vet ju att ja inte går utanför dörren ofixad haha!
puss and love<3 skriver innnan ja drar därimot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0