lussebuller<3

God kväll
Ja sitter just nu i min säng med lussebullar, mmmm:) de e så gott.

 
Men ja tycker det är lite tidigt att börja med allt jul pynt och så. Lixom redan julmust och julpynt, aja de kanske e bara ja som tykcer det?
juste igår vad jag, min älskling emenuel, curri, tessan, malin och lundis i stan och körde cybertown. Det är verkligen as kul. Malin och curri hade aldrig kört de förut men det tycket det var super kul. Efter det  blev de fick på donken(som vanligt, haha) var väl hemma eller ja sov hos min älsking men vi var där vid 22.00 så det var en lung kväll.
Imorgon är det skola som vanligt, käns lite sådär efter som helg e såå skönt, ellerhur?! Men de e bara gå upp och inte klaga.... men nu ska ja in i dushen sen blir de sängen
god natt, puss/erica
jag och älskling<3

Kommentarer
Postat av: Karianne

usch.. När ska du lära dig att lussebullar e ÄCKLIGT!!! haha

2008-11-25 @ 21:03:45
URL: http://currii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0