go kväll!

hejsan igen! har ni haft en bra kväll? de  har ja:) har vart hemma hos älsklingen och käkat på donken och bara gosat:D
känner nu oxå att ja har värdens träninsvärk eftersom ja red ut på bamme med curri. Det va så länge sedan ja red eftersom hästarna har gått på sommarbete i två månader! Juste inatt så de e de oxå EMA Galan som ja och alex ska se så vi kommer lägga och vid 10 och gå upp vid 2, mitt i natten:) och sitta uppe till typ fem, men de känns som ja kommer sommna i soffan redan kl 3, haha! har ju skola imornbitti me och måste åka ifrån mitt hus redan 07.30.....:( men sova kan man göra när man e gammal! haha
NE, nu ska ja lägga mig och kolla tv och sen försöka sova faktist, eftersom ja ska upp 2 inatt:) haha
puss (lägger in en bild på mig och bamme)
bamme och ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0