Lista!

Håller du på med någon sport? ridning!
Vad skulle du vilja heta om du fick välja själv? jag är nöjd med mitt namn. 
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dej? båda ville att ja skulle heta erica
Mjölk i kaffet? yes!
Är du ett trendlejon? neeeeeeeeeeeeeej
Är du kär? Ja.
Har du kysst en nära kompis till dig? nej
Läser du bloggar? dagligen!
Vem skrev ett sms till dig senast? curri:)
Röker du? jajamensan
Dricker du? mmmm:)
Svär du? i varje mening :)
Sjunger du? i dushen!
Vad har du fått mest komplimanger för? för att jag är söt, för att jag är generös(?!?!?!?!) vilket jag inte är. tror jag 
Vill du gå på högskola? nepp.
Vill du gifta dej? ja! 
Tycker du att du är attraktiv? njaa
Är du ett hälsofreak? låååååååååångt ifrån 
Favoritämne i skolan? svenska.
Favoritsysselsättning? umgåååås
Choklad eller vaniljglass? chokladglass
Kommer du överens med dina föräldrar? oftast.....
Vad vill du arbeta med när du blir stor? listan är låång
Din hårfärg och frisyr? mörktbrunt, uppklippt'
Vilka skor hade du på dej idag? ballerina
Kläderna du hade på dej idag?  blå mjukisar, linne&kofta
Favoritklädfärg? vetinte fan, har ingen speciell. svart, brunt, vitt är fint :)
Vilka kläder skulle du vilja ha på dej just nu? inget;)
Hur mycket pengar köper du kläder för varje månad? olika
Skolväska just nu? mellan stor läder väska, f co.
Favoritårstid? ?
Har du glasögon? bara solglasögon.
Favoritmat och dryck? tacos! och cola :) annars så, grillat och alkohol? cider
Favoritdjur? hund&silkesapor, haha. så sjukt söta!
Favoritprogram? sex and the city&desperate housewifes! me loves <3<3<3
Gillar du när det åskar? jag ääälskar när det åskar :)
Vad köpte du senast? cola, marabou amigo&lion .. typ hej tjockis! (a)
Vem tänker du på just nu? inte mkt!
Hur svarar du i telefonen hemma? hej det är erica?
Hur svarar du i mobilen? "hallå",?"
Vem umgicks du med senast? tessan, poo, erica!
Senast kramade? emanuel
Vem ringde dej senast? emanuel
Vem ringde du senast? kommer inte ihåg fan.
Vilken låt förknippar du med dig själv? ''im the worlds greatest'' nejrå. men, jag vene?!
Bästa livekonsert? shit...?
Vad ska du göra ikväll? sooova! sjuk!
Sov du ensam idag?tråkigt någ :)
Vem sov du hos senast? hahaaaaa, curri!
Vem sov hos dej senast? ojdååååååå! vet inte
Varför gjorde du detta testet? tidsfördriv! -.-

Kommentarer
Postat av: Karianne

Grillat och Alkohol( cider) = MUMS!!

2008-11-25 @ 16:14:51
URL: http://currii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0