shoppa<3

hejsan, nu kom ja hem från täby centrum där ja var med min mormor. innan ja kom till täby så var ja i skolan, ganska kul faktist! ja går ju på hotel och resturang linjen i ettan och ida var det första gången vi hade riktiga gäster i våran egen resturang som vi har på skolan:) det gick bra men var lite stressigt för vi var bara 3 som servera.. men men det gick.
när ja var i täby c med mormor så skulle ja köpa skor men det blir två och en tröja:) köpte ett par gympaskor som ja kan ha när man... typ känner för det:) och ett par pumps och en stickad tröja:) myyyysss! mormor e sååå snäll:) haha.
har kommer lite bilder på mina nya fina saker.


nya lacoste skor


nya pumps!


nya mys koftan från gina tricot! super skön

jaa, de e allt för denna gång, för nu ska ja sminka mig för kvällen, och de tar tid för mig!
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0