Back

Så, nu tänkte jag börja blogga igen. Typ mest för min egen skull. SOm jag sagt förut, när ja inte skriver så kommer jag på massor men när jag e igång med skrivandet så kommer jga inte på något. Men men, ska försöka nu!

Starx ska ja till stallet och hämta hästen och sen åka in till valla för att då börja med min monté licens. Har ju skaffat ny häst till det som heter Teddybear (kallas teddan). Kommer bli skit kul tror jag men kommer bli tufft! Men jag står ut!
ska försöka ta lite bilder, men e inte säker på att min syrra ställer upp på att ta ngr, hehe!

PEACE

Kommentarer
Postat av: Perez.

Hon jobbar på finest.se precis som jag gör :)



har också intervjuat en del stjärnor. Kram.

2009-08-25 @ 01:57:31
URL: http://perezj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0