Mami got an ass like a donkey

Kom inte på¨ngn rubrik som vanligt...!

Nu e ja hemma igen. Var och bada igård med Rikard, Tessan och hennes brorsa i eriksdalsbadet. Det var jätte kul även fast det tog ett tag för att oss komma dit, pga lite strul. Men vi hade kul ändå. Efter det så åkte jag till mormor för middag, sedan vid 9 åkte jag hem till tessan, sen drog vi ut och träffa lite kompisar. Sen vi halv ett åkte jag hem till Curri för att sova, för jag och mamma skulle åka och släppa henne vid centralen så det gjorde jag i morse. Men nu e ja hemme och ska duscha, sen har jag ingen aning om vad ja ska göra. Kanske blir en tripp till stan för att trycka tröjor och köpa hem lite smink!

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0