Trött

Hej.

Gud vad jag är trött. Har jobbat idag som vanligt. Och efter det åkte jag med Tessan och hennes mamma och syster och bada. Det var kul men det blev kallt snabbt så då gick ja till dushen, sån vekling som ja e, hehe. Ska inte jobba imorgon. För det första så ska jag hämta en ny häst med mamma ikväll kl halv 12 inne på solvalla och sen så ska ja ta spruta imrgon för min allergi. Men de ska ja inte först vid lunch så skulle ju kunnat gå men pallar inte eftersom ja kommer ju inte komma hem först strax vi ett inatt! Men ska jobba onsdag fast bara halv dag för ska in på ung08 på kvällen och sen fredag, sen so long jobb! haha
Ne, ska äta ngt nu inna vi åker mot solvalla om ca en timme!

Peace and Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0