katrin zytomierska

ATT HON ORKAR! Måste ju va jobbigt att gå runt och tycka så illa om folk som hon gör... usch! Skulle skämmas om jag betedde mig som henne. Klippet om hur hon tycker en massa om Blondinbella, vilken snorunge hon är som leker vuxen o.s.v Och kom ihåg då att hon INTE läser Bellas blogg, haha ganska komiskt hur hon hår sådan koll på bella! Ja tycker faktiskt inget annat är riktigt jävla synd om den bruden... Tycker det är oacceptabelt med sådant beteende, och mycket för hur hon är som person blir hon på samma gång himla ful! Japp där har ni MINA åsikter om denna skata...

Kommentarer
Postat av: Emma-Lisa

Håller med, det är så trist att människor mår så dåligt att de måste hitta ngn att klanka ner på så att de själva ska kunna framstå som bättre. Men nyheten är ju den att det aldrig blir så.. Jag menar, att tala illa om andra säger mer om dig som person än om den personen de talar om. Bra skrivet!

2009-02-05 @ 14:21:14
URL: http://emmalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0