Ny Dushad

Just nu sitter jag här och är ny dushad och har smörjt in mig i en väldofftande lotion. Har inte skrivit så mycket på ett tag men det är för jag har vart sjuk under en längre tid och har haft mycket att göra.

Var inte på praktiken ida för jag känner att jag börjar bli smått sjuk igen. Jag lär mig aldrig aldrig att stanna hemma tills jag är helt sjuk. Jag kände att jag började bli dålig i fredags och sen på lördagen och söndagen var jag som död och sen på måndagen så mådde jag lite lite bättre men inte bra och sen på tisdagen så går jag till praktiken för att jag måde lite bättre och nu känner jag att jag börjar bli sjuk igen. Det är för att jag aldrig är hemma tills jag är frisk. Men som tur är så är det ju helg snart så då får jag vila för ska inte göra ngt specielt utom att vara med älsklingen på lördagen. Idag så när jag var hemma så passa jag på att gå och sola lite. Det är så skönt att ligga där för då kan jag passa på att slappna av och ta det lungt i 30 min samtidigt som jag blir brun och fräsh. Men nu ska jag göra ngr Apu uppgifter så skriver kanske sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0