090109

Hej!

Kom nyss hem från skolan. Slutade kl halv 12 idag men stanna till halv ett. Jag och tessan stannade och gjorde klart några kalddkakor, mums. Dom var inte till oss, dom skulle säljas i cafeterian.

Snart ska jag till stallet. Ska åka med Curri och så följer älsklingen med. Ja ska ta kort på stallet och lite så för ska skicka bilder på stallet, boxarna och ridehuset och så till en tjej. Innan vi åker så ska jag och Emanuel gå till Täby- c till espresso house för att köpa en super god "macka".
 
Det är en med kyckling och en tilltjoknad kokos mjölk på och lite tomater och krydder på, prova det. Den e verkligen gof. Men nu ska jag börja gå till täby för hinna kpa mackan och byta in mitt busskort till ett plusskort!
/kramar erica


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg in kortet på stallet och hästarna här i bloggen=)

2009-01-09 @ 21:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0