090113

Hello

Vad har jag gjort idag? Jaa, inte så mycket. Vart i skolan till två sen åkte jag hem till Emanuel, var med honom och hans kompis Adam lite och sen kom jag hem för ett tag sedan.

Nu måste jag faktist göra det! Jag måste hitta ett helg jobb. Är det någon som vet ett bra helg jobb i stockholm(bor i täby) så skriv mer än gärna. Gör vad som helst. Jag måste börja tjäna lite pengar eftersom jag spenderar så mycket. Har egen häst och sen älskar ja ju kläder, smink, skor, väskor, smycken, och dom mästa pengarna (får studiepidraget oxå) som jag handlar för är från min mamma och pappa ( ja, jag är väldigt bortskämd, jag vet:) ). Och jag köper ju lite eller ibland mycket av det varje månad så nu är det dags att kunna ta ut pengar som jag har tjänat och sen handla för. Som sagt, är det någon som läser som har tips eller vet ngt ställe som ni jobbar på eller så, så skriv:)

Juste fick med mig lite kläder hem igår, lägger upp det strax!
/kramar Erica







Lipisar:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0