Dålig hår dag

Hejsan, sitter just nu med en kopp varm choklad och har kommit fram till att jag har en dålig hår dag! Verkligen. Jag har inte det offta men just ida har jag de. Och det kom jag fram till nu? men strunt samma.
Mitt hår är elastiskt och vill verkligen inte vara bra. Så fort jag borstar det så blir det elastiskt,  och min sne lugg känns helt fuckad, men men. Jag skriver snart ingen. Ska ta och dusha och sen får jag se hur håret blir.
/kramar Erica

 Min choklad med lite hackad mörk choklad i. Mums.

Kommentarer
Postat av: Linda

det såg riktigt gott ut med den chokladen! usch, mitt hår är också bångstyrigt. jag borstar det inte ens. som tur väl är så får jag inga tovor, får mitt hår har ett eget liv ;P

2009-01-16 @ 14:55:26
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: sara

ehm.elastiskt?du kanske menar elektiskt? XD smart.

2009-01-17 @ 14:31:03
Postat av: sara

elektriskt I meanxD

2009-01-17 @ 14:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0