God morgon

God morgon

Idag har jag studie dag. Ska snart gå ner och äta frukost. Ska sedan med mamma till täby-c och äta lunch och kolla runt lite.

Jag fick vekligen panik i morse. När jag vanligtvist går till skoaln på morgonen så tar jag ngt som ser bra ut i garderoben och sätter på mig det med ett par jens vanljigtvist. Men idag när jag hade tid att välja ordentligt så ser jag att jag typ inte har ngr kläder. Enligt min familj har jag massa, men jag har verkligen inte de. Bara massa fula linnen och inget mer. Linne som jag aldrig andvänder. Och sen t-shirtar som bara ligger där som alldrig andvänds. Jag andvänder typ 3 par linnen av dom jag ahr, 2 t-shirtar av dom jag har och sen typ 3 koftor av dom jag har. Så är det ngn som vill ha kläder (storlel S) säg till! Men nu ska jag gör mig i ordnig och sen när jag kommer till täby-c så får jag lurar i mamma att köpa lite kläder åt mig!
/kramar Erica

Kommentarer
Postat av: Karianne

säg inte att du inte har kläder för du har MASSOR med assnygga kläder! Jag lovar! =)

2009-01-12 @ 18:03:57
URL: http://currii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0