God morgon

Hello.
Hur har eran helg varti? Min har varit super. I fredags så sov Karianne hemma hos mig och vi hade super kul. Vi spelade Gitar hero och hade verkligen super kul. Jag sjöng och hon spelade gittar och min syrra trummor, och sen så kollade vi såklart på lets dance. Sen på lördags morgonen så gick vi upp kl havl 7 för att få skjus ut till stallet för att ta av wilmas bandages(hon har gjort sig lite illa kan man säga). Sen tog vi bussen hem, jag hem och hon hem till sig. Sen vid tolv möttes vi för att åka in till stan (visar vad jag köpte senare). Vi kom väl hem vid 4 ungefär och sedan vid 6 åkte jag till älsklingen. Kännde när jag var i stan att en förskylning var påväg så vi gick och köpte donken och godis och sen blev det mys kväll.

Ne, nu ligger vi kvar i sänge så nu ska vi upp och äta frukost och sen ska jag fixa mig. Skriver senare (bilder kommer då me)
/Kramar Erica

Emanuel, Curri och Wilam<3

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du suger verkligen! Satan vilken jävla liten skitunge du är! Tråkig och ful!! Gör dig själv en tjänst och lägger ner skiten!!! //Fredde

2009-01-18 @ 14:27:46
Postat av: Felicia

sv- ja den var bra! :)

2009-01-18 @ 19:41:56
URL: http://futureinmyhands.blogg.se/
Postat av: karianne

Asså orka och sitta och komentera elaka saker! Det bara sååå himla töntigt!!!!!!!!!!!!!! Liskom ofta men ens orkar bry sig om att skriva såå.. Visst du får tycka vad du vill men man behöver jue inte säga det!!!!!!!!!! Palla vara Fredde liksom :S

2009-01-19 @ 09:00:46
URL: http://currii.blogg.se/
Postat av: Emanuel

Du fredde passa dig jävligt noga din lilla skitunge om du inte aktar din käft så kommer jag och hembesöker dig med FB och Young Boys din lilla H**UNGE!!!

2009-01-19 @ 20:03:25
Postat av: Alexandra

så jävla onödigt!!! ni e patetiska som ens orkar kommentera!!

2009-01-19 @ 23:13:29
URL: http://reden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0