Godmorgon

Godmorgon. Just nu sitter jag i sängen med datan och min "frukost" eller inte frukost för vindruvor kan inte räknas som frukost. Om jag skúlle bara äta vinduvor till frukst så skulle hela min familj "döda" mig.  Jag är redan för smal för min läng så jag behöver verkligen inte bli smalare. Men jag kommer äta mer när jag går upp ur sängen.


Juste idag börjar skolan, fast vi börjara inte först kl ett så det är lungt. Vi ska åka skridskor idag  och jag har ju fn inte åkt skridskor på typ 4 år... haha men det får gå som det går. Alla i klassen kommer iallfall ha någon att garva åt, hohoho. Men nu ska jag ner och äta frukost för blev inte direkt mätt på vindruvor. Men skriver innan jag åker mot skolan.

/Pussar Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0