Kväll

Bella var ju duktig. Jag trodde alltid de, att hon skulle vara duktig. Man har ju sett klipp och då har man ju tyckt att hon vart duktig och de va hon. Vad tyckte ni??
Ooo nej, nu kom tandvärken..... tog två jätte asså verkligen jätte starka värktabletter som jag fick av pappa och dom hjälpte mig att sommna igårkväll och har hjälpt mig idag under dagen, men jag kännde nu just nu att det börjar komma. Men jag ska tll tandläkaren imorgon kl 11 så får se då. Ska till mammas special tandläkare som ligger i Täby-c så det blir nära eftersom jag sover hos älsklingen. Men ni får ha en trevlig kväll för nu ska kläderna av och sen blir de hopp i säng:D
/Kramar Erica


Kommentarer
Postat av: Lisa

jag hejar också på blondinbella :)

2009-01-09 @ 21:44:22
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: emma

trevlig blogg du har!

2009-01-10 @ 03:02:05
URL: http://hagelstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0