Måndag kväll

Hello.
Kom precis hem från tandläkaren... inte så kul enligt mig. Jag har lite tandläkare skräck, men bara lite. Var ju där för ungefär två veckor sedan och då när jag skulle få bedövning så tog hon den på en gång med sprutan, men denna gång så gav hon vid en lokalbedövning med salva och sen gav mig bedövning med spruta så då kännde jag inget av sprutan så det var mycket bättre.



Ja har också sagt att jag ska visa vad jag köpte i stan men har inte orkat att ta upp kameran ur väskan och sen tagit ut grejorna ut påsarna (har inte gjort det än, sedan i lördags). För det är ju verkligen super jobbit... eller inte?!?! Men imorgon ska ja lägga upp massor med bilder. Bilder på det jag köpte och massor mer. Tycker det är härligt med mycket bilder så jag lägger nog upp en massa som jag tagit med bara inte orkat ladda upp.

Men nu ska jag sova för känner mig lite dåsig med bedövning och allt!
/Kramar Erica




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0