Ny pålle

Kom nyss hem från stallet och just nu sitter jag och äter en lite sen middag. När jag kom till stallet så böt jag om sen gick jag till ridhuste. Karianne hade gjort ording Geiro(min nya häst) åt mig så jag bara behövde hoppa upp och rida. Det var bara för att vi skulle hinna med en buss hem som hon gjorde i ordning honom. Det gick bra och rida men jag red bara i 10 min eftersom han är ny. Jag har ju bara haft honom i 6 dagar och han är bara 5 år så man får ta det lungt. Jag har tagit lite bilder på honom men jag lägger upp dom senare.
Men nu ska jag in i dushen sen hoppa i säng och ladda upp lite bilde.

Juste, Jaaaaa, Twilight var Skit bra, Verkligen as bra. LOVE IT!




Kommentarer
Postat av: Sofia

braa, har fortf. inte sett den :P

2009-01-26 @ 20:15:55
URL: http://sgek.blogg.se/
Postat av: vera

åå va kul, måste se den!! Allt bra =)?

2009-01-27 @ 21:37:50
URL: http://bergstrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0