"Önskemål"

Hey, Fick lite önskemål på att lägga utt lite bilder på hästarna eftersom jag pratar om dom då och då. Så här kommer det.


 Min häst wilma. har haft henne i 4 år så sen jag var 13-14 år ungefär(fyller 17 i år) Vi köpte Wilma som 4 åring och nu fyller hon 9. Min Syster skulle ha henne som travare som sprang på taravet men wilma gillade inte de så jag "gjorde" om henne till ridhäst så nu rids hon bara och de trivs hon mkt med. Min bästa kompis har henne som henns egna häst och tar hand om henne den mesta tiden eftersom vi letar ny häst till mig. Min och Wilmas relation kommer alltid vara en speciell relation!

wilma

Sune är min systers häst som hon har på sin "gård", där hon också har sin andra travhäst Balder. Båda hästarna tävlar hon med. (jag kör sunne på denna bild, Curri rider Jackpot) Jackott är min systers häst med men han funkar inte på travet så nu ska vi försöka sälja eller hyra ut honom till ngn som vill ha en trevlig promenadhäst.

Så nu fick ni veta lite om dom hästaran som våran familj har nu. Vi håller just nu på att leta efter en ny häst till mig så det får ni oxå veta mer om när vi väl hitar en. Kommer kanske skriva om alla hästar jag har haft genom tiderna ngn gång??!! Det är dock många.
/kramar Erica

Kommentarer
Postat av: Karianne

<3 Wilma Fri<3

2009-01-10 @ 17:01:50
URL: http://currii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0