Söndag

Godagens

Hur har eran dag vart? min har varit bra. Jag vakna upp kl 9 hos älsklingen, kl 10 gick vi till donken för att äta frukost. Sen kl 11 gick han till gymmet och pappa kom och hämta mig för att skjussa mig till mormor för att gå ut med sasha sen hämta vi curri för att åka till stallet. Efter stallet åkte vi hem sen efter en halvtimme hemma så åkte jag till Täby-c för att träffa älsklingen. Vi gick runt i Täby-c lite och jag köpte lite nytt smink och nya örhängen(bling<3) Sen kom pappa och hämta mig så åkte jag och pappa till Ica Stopp för att köpa Thai mat och sen åkte vi hem och nu har jag ätit klart.
Det var min dag. Hoppas ni också har gjort ngt idag?!?

Juste, när jag och älsklingen var i täby c så gick vi in på JC men jag hitta inget så jag börja kolla på kläder åt honom. Då hitta vi en super snygg jacka så han prova och den satt as fint. En vår/höst jacka. Sen så sa jag hitta en sak till som du vill ha så ska jag ole dole doffa villken jag ska köpa. Och det sa jag bara för att retas för jag visste att han ville ha jackan. Så han valde en till tröja sen fick han gå ut från affären för att inte se vilken jag väljer. Jag valde ju såklart jackan och när han såg det blev han väldigt väldigt glad. Han gick och smila hela tiden vägen från täby c hem till honom sammtidigt som han sa tack, tack, tack och puss mig hela tiden och kramades:D Jag blir väldigt glad när jag gör honom glad. Så det känns jätte bra. Jackan kosta först 1000 kr men nu bara 500 så det var inte farligt alls.
/ Glada pussar och kramar, Erica

/Kramar Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0