Svenska

Försov mig idag som jag skrev. Fick för mig när jag hade stängt av veckarklockan att den aldrig hade ringt men det hade den. Så kl sju kom mamma in för att fråga om jag inte skulle till skolan och då vaknade jag och då gick bussen om en halvtimme och det skulle jag aldrig hinna. Men nu e jag i skolan och hae svenska. Våran lärare berättar hur vi ska vara när vi har redovisnigar och jag som verkligen hatar det. Jag är inte blyg av mig men gillar bara inte redovisningar. Vet inte varaför...?! Men nú ska jag hänga med så jag kanske blir bättre på det!

Kommentarer
Postat av: Jenny kullin

2009-01-30 @ 14:48:16
Postat av: Jenny kullin

Mot Bella?? Vadå??

2009-01-30 @ 14:49:46
URL: http://jennykullin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0