Tändläkarn

Hej!

Gick upp nyss efter ha vilat efter tandläkaren. Jag hade två hål, ett upp och ett ner men det uppe ska jag inte fixa först näst måndag. Men jag fixa det undre idag, och då får man ju bedövnings spruta och det gör så ont. Det gjorde verkligen ont, det kom tillochmed tårar, snyfft snyfft. Har legat och vilat sen jag kom hem vid 1 tills nu för har ju varit bedövad i halva tungan halva underläppen och nedre delen av högra kinden, men nu börjar det smått gå bort.  E bara lite bedövad under läppen precis. Men bedövningen släpper väl snart hoppas.

Vad ska ni göra ikväll? För mig blir det stanna hemma med älsklingen pga årkar inte gå bort efter allt med tanden och så. Så troligen blir det bio, iallfall äter vi ute. Ingen av oss är nog så sugna på att fixa mat. Må så bra så länge.
/kramar Erica

Kommentarer
Postat av: emma.

tack! :D

2009-01-10 @ 15:23:57
URL: http://hagelstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0