Tisdags kväll

Hello, var ju mitt ute i ingen stans igårkväll så skrev inte då. Kände bara inte för det. Juste glömmde säga att jag "övningskörde" i söndags och det var skit kul. Jag och Emanuel och mamma åkte till en stor parkering vid Täby Galopp och där körde vi runt. Jag fick köra med Emanuel för mamma blir så nervös. Emanuel har inte körkort en han är ju 17 ju men han är super duktig så han ¨får lära mig när vi ändå bara kör på en parkering.

Nu kommer der bilder genom hela "helgen" Söndag, Måndag, Ida- Tisdag.


Övnigskörde:D


Köpte ett nytt härligt läppgans i Söndags


Älskade, Värmande boomerangjackan

Uggsen fick sitta på dom här kalla dagarna så fort man gick utanför dörren.


Jag körde sune och Curri red jackpot(någon som vill ha jackpot)??  

 Sune och jackpot

Ne, det är ju skola imorgon så nu ska jag göra det sista sen faktsit snozza:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0