Torsdag

Hey. Sitter just nu i skolan och har engelska. VI lyssnar på en berättelse om en fet man från usa. Är det bara jag som tycker så här att det finns mer feta i USA en i Sverige. Lixom när jag var i USA så märkte jag att det är så mycket mer fett. Jag skulle köpa en donut och de lixom typ rann fett ifrn den. euu. Men de bror också på vart i USA., tex i California så är det inte lika mycket överdriven fetma tror jag. För där är det ju filmvärlden och sånt typ så jag tror att dom som bor där bryr sig mycket om utsidan.
Men nu måste jag fortsätta med engelskan, vi hörs senare

/pussar Erica


USA är ju inte tjockast men över sveriga iallfall!
 

Kommentarer
Postat av: nina

haha kina och indien var dem länderna som inte hade mkt fett :):):)):

2009-01-25 @ 20:24:54
URL: http://ninaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0