Tränat

hejsan. Kom hem för ett tag från att ha varit och tränat med Älsklingen. Vi tränade i typ en timme och vi körde mest rygg så det känns faktist lite i min rygg nu, haha.

Juste, hästen som skulle kommit i lördags, hon som har den har inte svarat på två dagar nu så vi undrat vad som hänt, men idag fick min mamma tag på hennes pojkvän och han berätta att hennes mamma har legat på sjukhus sen i lördags morse så det ar varit därför:( Har lite dåligt samvete nu för har ju trackat henne med sms och samtal, men vi skulle höra av oss imorgon sa hennes pojkvän. Hoppas det inte är ngt alvarligt med hennes mamma:(
Berätta hur det går med detta imorgon när jag vet mer.

Nu ska jag och Emanuel snart gå mot bussen för ska hem och äta hos mig, så vi hörs senare.
/kramar Erica


Bästa kompisar


Kommentarer
Postat av: StefanWEEI

Hoppas du får en bra måndag :)

2009-01-05 @ 09:53:38
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0