Vikt

Oj oj oj, vad det pratas om vikt på alla håll och kanter!
Vet inte varför alla pratar om det just nu, men det är väl sedan stora bloggar tar upp massa kända namn som tycker att bantning är något man måste göra om man är ca 175 och väger över 60.. Ungefär i den stilen.
Men varför?
Mest är det väl för att alla tror att allt blir så fruktansvärt mycet bättre om man väger lite för att man då får:
pojkvän, man kommer i alla kläder, alla tittar åt ens håll för man ser läcker ut när man är som smalast, men det är ju inte så det är.
Alla Killar vill inte ha stickor och verkligen inte stickor med silikonbröst..
Man kommer i kläder för att man är så otroligt smal men då kanske det är storlekt 24 i jeans, vilket inte är imponerande och att alla tittar är ju för att det finns folk som är så smala så man undrar om det verkligen är sant..

Att vara smal, träna, äta rätt och liknande är ju för att man själv ska må bra, inte för att tävla med sig själv, men så är det nu för tiden.
Jag är ganska smal själv, men det är för jag är "byggd" så. Jag kan äta hur mycket skräp mat som helst men går inte upp för det. Sen har jag super lätt för att gå ner. Det räcker med att jag är igång i stallet i tv dagar och kanske bara äter frukt till frukost i två dagar så losar jag vikt. Men jag håller mig alltid till samma vikt.
Jag skulle aldrig få för mig att skada mig själv bara för att man ska "se bra ut".
Om man är tjock eller smal spelar väl ingen roll?! Jo, det spelar roll för en själv, men andra människor struntar väl i det? Om man har pojkvän och man älskar varandra betyder väl det att han gillar en som man är och inte att han gillar en om man väger 2 kilo mer eller mindre.

Man måste kunna äta vad man vill om man känner att man är sugen på det.

Om man ska gå ner finns det så många bra sätt man kan göra det på! Ta inte till det sämsta av dem alla för att gå ner några kilon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0