Kvällen

Hemma från stallet nu. Det gick bra, det gick väldigt fort, vi åkte bara dit och gav dom mat och fyllde på vatten.

Prata med tessan innan jag åkte till stallet idag och åker till hennes land imorgon eftermiddag. Det ligger i Nortälje så det blir en lång buss tur, men ca 60 minuter klarar man väl? om det inte är små ungar med på bussen´, då får jag panik! Men det får jag se imorgon. Det finns väl ändå inte så mycket jag kan göra om det är ungar på bussen, det är ju inte så att jag kan slänga ut dom ur fönstret om dom skriker. Även fast man skulle velat ibland?! haha, Skämt och sido...!

PEACE AND LOVE

Kommentarer
Postat av: laila♥

Kommer jag att bli avstängd? :O

2009-07-21 @ 19:44:43
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0