wohow

Så, har fått en väldigt lust att börja blogga igen, vet inte varför men det känns bara så. Så ska försöka komma gång med det igen, Inte det lättaste då man inte e hemma så mycket under sommar dagarna, men det är väll s¨å det ska vara antar jag och man orkar ju inte dra med sig datorn överallt!

Kom hem från Gotland ida också. För ca 2 timmar sedan. Jag älskar gotland! Åkte dit i tisdags för att fira en kompis födelsedag och tävla och bara ha semester. Gotland är helt underbart. Nästa sommar åker jag dit igen och stannar där i ca 2-4 veckor. Längtar redan. Ni som har varit där vet vad jag menar att det är hur underbart som helst. Bättre än utomlands typ, eller nästan, hehe!
Men ska försöka hitta på ngr planer för kvällen nu, tänkte hitta på ngt med bästa kompisen men hon har ju åkt till Norge den jävlen, bangar inte på att åka över till henne asså någon dag eller två, men får se hur det blir me det.
Skriver senare

Peac

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0