Fredag

God morgon!

Sitter nu i skolan och har engelska. Vi håller fortfarande på med bröllopet men jag och Tessan är strax klara och då ska vi gå till våran resturang matsal och duka upp hur våran bröllops dukning ska se ut.

Efter skolan ska jag til stallet och rida Cassie. Efter stallet ska jag bara hem och sen ska jag vara hemma ikväll. Det blir skönt att bara slappa. SKa köpa massa godis, som vanligt, och sen bara ta de lungt. Kanske jag kan få älsklingen att sova hos mig men han ska på bandy tränign sent ikväll så vi får väl se.

Men nu ska vi gå och göra dukningen. Puss


 


Kommentarer
Postat av: josephine

allt bra idag sötis ? :)

2009-03-06 @ 10:42:35
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0