God morgon

Sitter just nu och äter frukost. Jag har faktist blivit duktig på att äta frukost. Förrut så kankse jag drack en klunk juice och om mina föräldrar hade tur så kanske en macka. Men nu har jag märkt att jag inte orkar dagen utan fruksot. Jg blir mycket piggare och orkar mer om jag äter en ordentlig. Den kanske inte är det nyttigaste med chokladflingor och vita mackor med pålägg men jag blir mätt och det är gott!

Idag så går jag bara till halv 12, eller igentligen till halv 4 men vi har bara en 3 timmars lektion med extra matte och den har bara blivit obligatorisk (om det stavas så) för ingen gick på den så jag struntar i den nu me!
Men nu ska jag äta upp min frukost och sen får jag skjuss till  tåget.


Någon som också längtar efter sena sommarkvällar??

Kommentarer
Postat av: Alexandra svarar

ska bli kul att se den :D

och ja. jag kan tänka mig att det är bra efter att ha läst om det. :)



2009-03-03 @ 11:19:16
URL: http://alexandrajornevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0